YetiPay - strona główna

Najczęstsze pytania

Jeżeli poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Podstawowe

Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić? Rozwiń

Kliknij w link „Nie pamiętam hasła” znajdujący się na stronie głównej pod polami do logowania. Następnie wpisz adres email, na który zostanie wysłany email z linkiem umożliwiającym ustawienie nowego hasła.

Co to jest kod PIN, jak go utworzyć lub zamienić? Rozwiń

Kod PIN jest to kod składający się z 4 do 8 cyfr i stanowi dodatkowe zabezpieczenie Twoich transakcji. Kod PIN możesz zmienić w swoich ustawieniach konta YetiPay. Kliknij w zakładkę „Zmień kod PIN”. Następnie wpisz aktualny kod PIN, nowy kod PIN oraz dla pewności potwierdź nowy kod PIN.

Nie pamiętam kodu PIN. Co mam zrobić? Rozwiń

Jeśli nie pamiętasz kodu PIN przejdź do ustawień konta, zakładka „Zmień kod PIN” a następnie kliknij w link „Nie pamiętam kodu PIN”. System zresetuje Twój aktualny kod PIN i na adres email wysłany zostanie email weryfikacyjny z linkiem do ustawienia nowego kodu PIN.

Dlaczego potrzebuje kod PIN? Rozwiń

Kod PIN jest to dodatkowe zabezpieczenie. Stosowany jest dla transakcji powyżej 5 zł oraz do zmiany danych na koncie YetiPay. Może być też wykorzystany do wyrywkowej weryfikacji transakcji zakupu dokonywanej przez użytkownika na niższych kwotach.

Rejestracja

Nie otrzymałam e-maila z linkiem aktywacyjnym. Rozwiń

Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z linkiem aktywacyjnym ponownie przejdź proces rejestracji. Jeżeli problem się powtarza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Link aktywacyjny nie działa. Rozwiń

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Doładowanie konta

Jak doładować konto? Rozwiń

Aby doładować konto YetiPay należy kliknąć w przycisk „Doładuj Konto” znajdujący się po prawej stronie, pod aktualnym stanem konta. Następnie wybierz odpowiednią dla Ciebie formę doładowania – przelew bankowy lub natychmiastowe doładowanie poprzez system Przelewy 24 lub PayU. Wybierz bank i określ sumę pieniędzy jaką chcesz przelać (minimalna kwota to 20 zł).

Chce wpłacić mniejszą kwotę niż 20 zł. Dlaczego to jest minimalna kwota? Rozwiń

Minimalna kwota określona jest wyłącznie dla natychmiastowego doładowania poprzez system Przelewy 24 lub PayU. Jeśli chcesz przelać mniejszą kwotę możesz tego dokonać poprzez przelew bankowy lub tradycyjny przelew pocztowy. Pamiętaj jednak, że taki przelew jest realizowany dłużej. Pieniądze na twoim koncie YetiPay mogą pojawić się nawet dopiero po kilku dniach.

Zrobiłem przelew i nie doładowało mi konta. Rozwiń

W większości przypadków przyczyną nie otrzymania środków na konto YetiPay jest wpisanie niepoprawnych danych. Upewnij się, że wpisałeś dokładnie taki sam numer twojego osobistego konta YetiPay, który jest podany w zakładce „Moje Dane”. Jeśli wpłacałeś pieniądze poprzez przelew bankowy (nie poprzez system Przelewy 24 lub PayU) lub tradycyjny przelew pocztowy pieniądze mogą iść nawet kilka dni. Sprawdź stan konta po paru dniach. Jeśli mimo to nie masz pieniędzy na koncie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Ustawienia konta

Jak zmienić adres e-mail? Rozwiń

Wejdź w „Ustawienia Konta”, zakładka „Moje dane”. Kliknij „Zmień” przy opcji adres email, wpisz nowy adres email z którego chcesz korzystać. Na nowy adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Do momentu potwierdzenie zmiany możesz korzystać z konta YetiPay używając dotychczasowego adresu. Aby zatwierdzić zmianę wpisz hasło i zaloguj się do serwisu podając nowy adres email.

Nie otrzymałam maila weryfikującego? Rozwiń

Proszę ponownie przeprowadzić wybraną akcję (zmiana adresu email). Jeżeli nadal pojawia się problem skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Na jaki adres email mam się zalogować po zmianie adresu email? Rozwiń

Do momentu potwierdzenia zmiany możesz korzystać z konta YetiPay używając dotychczasowego adresu email. Natomiast po weryfikacji zmiany czyli po kliknięciu w otrzymany link i wpisaniu hasła, logujesz się używając nowego adresu email.

Jak utworzyć, zmienić numer telefonu komórkowego? Rozwiń

Aby ustawić lub zmienić numer telefonu komórkowego należy zalogować się do konta YetiPay, a następnie wejść w „Ustawienia Konta”, zakładka „Moje Dane”. W zależności od tego czy chcemy ustawić czy zmienić numer telefonu klikamy w odpowiedni link. Wpisujemy numer telefonu, a następnie kod z smsa weryfikacyjnego, który przyszedł na ten numer. Zmian można dokonać raz w ciągu doby.

Dlaczego nie mogę zmienić numeru telefonu? Rozwiń

Prawdopodobnie próbowano już raz zmienić numer telefonu w ciągu ostatnich 24 godzin. Zmiana numeru telefonu jest możliwa raz w ciągu doby. Odczekaj 24 godziny i spróbuj ponownie.

Nie otrzymałem sms z kodem weryfikacyjnym. Rozwiń

Proszę się upewnić czy został wpisany prawidłowy numer telefonu.

Jak usunąć numer telefonu komórkowego? Rozwiń

Usunięcie numeru telefonu jest możliwe poprzez wejście w zakładkę „Moje Dane”, a następnie obok wpisanego numeru telefonu kliknąć „usuń” .

Co to jest numer rachunku YetiPay i do czego służy? Rozwiń

Numer rachunku YetiPay to unikalny numer przypisany do twojego konta YetiPay. Może on być Ci potrzebny jeśli będziesz chciał przelać pieniądze na konto YetiPay za pomocą standardowego druku przelewu pocztowego lub bankowego. Swój numer rachunku YetiPay zawsze możesz sprawdzić w zakładce „Moje dane”.

Co to są ustawienia anonimowości i jak je ustawiać? Rozwiń

Ustawienia anonimowości są to ustawienia które definiują dane, które mają być przekazane odbiorcy przelewów. Dzięki nim możesz ustawić jakie dane będą widoczne dla odbiorcy twojego przelewu np. imię czy adres e-mail.

Co to jest ochrona rodzicielska, jak ją ustawić? Rozwiń

Funkcja ochrony rodzicielskiej pozwala na pełny wgląd w transakcje dziecka, które zostały zrealizowane za pomocą YetiPay. Dzięki YetiPay Twoje dziecko będzie mogło bezpiecznie dokonywać drobnych płatności w Internecie. Będziesz informowany mailowo o każdej transakcji wykonanej przez Twoje dziecko.

Transakcje

Nie mam konta YetiPay, a dostałem informację, że ktoś przesłał mi pieniądze. Rozwiń

Dzięki systemowi YetiPay możliwe jest szybkie przelewanie pieniędzy znajomym. Wystarczy wpisać adres e-mail lub podać numer telefonu znajomego. Widocznie ktoś z twoich znajomych przelał Ci w ten sposób pieniądze. Jeżeli nie masz jeszcze własnego Konta YetiPay - nie przejmuj się. Bezpłatnie zarejestruj się na www.yetipay.pl i załóż Konto. Po aktywacji konta YetiPay otrzymasz dostęp do przelanych pieniędzy. Jeżeli nie zarejestrujesz się w ciągu 3 dni, pieniądze wrócą do znajomego.

Jak mogę wysyłać i odbierać pieniądze? Rozwiń

Wpisz numer telefonu lub adres e-mail znajomego oraz kwotę przelewu. Uzupełnij pole „tytuł przelewu” i zatwierdź transakcję. Pieniądze natychmiast znajdą się na koncie YetiPay znajomego. Jeżeli posiadasz konto YetiPay i otrzymałeś informację, że znajomy przelał Ci pieniądze to zaloguj się i korzystaj z przelanych pieniędzy. Przyjęcie płatności od znajomego jest bezpłatne.

Czy mogę anulować płatność? Rozwiń

Jeśli płatność została wykonana to nie ma możliwości dokonania anulowania płatności.

Dlaczego moja transakcja nie została zrealizowana? Rozwiń

Możliwe, że nie masz wystarczających środków na koncie lub podane dane podczas wykonywania przelewu są nieprawidłowe.

Dlaczego nie mogę edytować zlecenia stałego? Rozwiń

System YetiPay nie ma opcji edycji zlecenia stałego w celach bezpieczeństwa.

Dlaczego zlecenie stałe nie wykonało się? Rozwiń

Upewnij się, że posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie, zlecenia stałe wykonują się o godzinie 18 każdego dnia – może jest jeszcze za wczesna pora?. Możliwe jest, że odbiorca przelewu nie istnieje w naszej bazie. – jeśli zlecenie stałe nie wykona się zostaniesz o tym poinformowany mailowo.

Jak długo trwa wypłata środków z konta YetiPay?Rozwiń

Wypłata środków z konta YetiPay odbywa się w ciągu 7 dni od dnia złożenia dyspozycji wypłaty. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku podejrzeń iż środki wypłacane mogą pochodzić z przestępstwa, wyłudzenia lub nie autoryzowanego dostępu do konta, wypłata może zostać czasowo wstrzymana i przekazana do dodatkowej kontroli.

Bezpieczeństwo

Jak zgłosić otrzymanie podejrzanej lub potencjalnie fałszywej wiadomości? Rozwiń

YetiPay komunikuję się z Tobą za pomocą adresu e-mail bądź numeru telefonu. Jednakże w żadnym przypadku nie prosi o podanie hasła do konta czy kodu PIN. Nie wymagany również instalowania dodatkowego oprogramowania do systemu na Twoim komputerze. Jeśli otrzymasz informacje z takimi prośbami nigdy na nie nie odpowiadaj. Nie instaluj również żadnych programów, ani nie klikaj w linki zawarte w podejrzanie fałszywej wiadomości. Jeśli otrzymałeś potencjalnie fałszywą wiadomość skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta.

Jak zgłosić nieautoryzowane użycie mojego konta? Rozwiń

Jeśli podejrzewasz, że ktoś włamał się na twoje konto i dokonał transakcji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj do podania podczas rozmowy datę wykonania transakcji potencjalnie podejrzanej, kwotę na jaką została wykonana oraz odbiorcę i tytuł przelewu.

Jak Yeti chroni moje dane osobowe i informacje finansowe? Rozwiń

YetiPay nie udostępnia żadnych informacji osobowych podmiotom trzecim, chyba że następuje to za zgodą Użytkownika lub na wniosek organów uprawnionych do żądania takich informacji. Bezpieczny przebieg transakcji jest priorytetem dla systemu mikropłatności YetiPay. Transmisja danych, proces autoryzacji transakcji i identyfikacji Klientów podlegają ochronie z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, systemów antyfraudowych, jak również rygorystycznych procedur wewnętrznych wdrożonych przez YetiPay.

Czy korzystając z usługi YetiPay otrzymuje potwierdzenie płatności? Rozwiń

W systemie YetiPay możesz sprawdzić historię swoich transakcji, a także wydrukować ją lub uzyskać plik PDF. W tym celu wejdź w zakładkę „Historia transakcji”.

Dlaczego moje konto zostało zablokowane? Rozwiń

Konto YetiPay mogło zostać zablokowane z powodu przekroczenia limitu błędnego wprowadzania hasła lub kodu PIN lub konto YetiPay zostało zablokowane przez administratora. W celu odblokowania konta skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Co zrobić jak moje konto zostało zablokowane? Rozwiń

W celu odblokowanie konta YetiPay skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Zamykanie konta

Jak zamknąć konto YetiPay? Rozwiń

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Hej! Internet Explorer 6.0?
Najwyższy czas zaktualizować tę przeglądarkę ;)